Welcome to Cahaya Nur Official Blog. Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Ini

Sunday, October 21, 2012


Assalamualaikum.

Chaaakkk! =..=

Buat tebiat malam2 macam nie maen chakk aaa dgn orang. 
Seryesly aku boring. Betul cakap mak, kalau cuti tu, punggung nie panas sgt sbb nak balik. Bila balik, xtau pulak nak buat apa.

What to do?

Berbel0g lah selalu.

Aicewaaahhh.
Lompat katak jap*

>.<’

So, so far, baru 3 hari bersenang lenang di rumah. Dalam bilik ni semua dah dikemas. Tengok, betapa rajinnya anak dara nie. Ye dak?
HAHA.

Puuiiii ~

Sebab tersangat bosan, aku maen mercun pagi tadi dekat rumah tok. Hehe. Best jugak sekali sekala maen mercun. Nak tau mercun apa? Of coz la mercun bukan mercun BOLA ! tp mercunnnn POP POP! Ulang suara, POP POP. Best wwwoo000. LOL. >.<”

:P

Yes, seperti biasa. CN nak tolong Ainaa Diyana dan Alia Rusly memajukan perniagaan yang akan dijalankan. Eceewaaah. Sesiapa yang interested nak tahu, sabaq okay. Coming soon. Dijamin terbaek dari ladang. Dan tentulah bukan buah buahan yang bakal dikomersial kan okay. No no no~

=)

One of my best friends want my advice. S0, I give her. But I don’t really confident with my self. Because, I noe, I have a lot of weaknesses. Kadang-kadang kita hanya pandai nasihatkan orang, sedangkan kita tak pun berada dalam situasi tu. Yeaah, almost pasal.., cha-ya-nun-ta-ya ! dapat? Boleh? Tak tau pi google.

:P

I really do my best to give her advice. Our condition is same but different. *apa aku ckp nie.
Sama Cuma berbeza dari beberapa segi. Tak kira lah segi tiga, segi empat sama ka, tak sama ka. Tetap berbeza. That’s y I takot nk bg nasihat. Sedangkan diri I pun tak dpt nk terima nasihat orang, inikan nk menasihatkan orang. Ye dak?

So,yang terbaek adalah berdoa kepada Allah. Mengadu pada Dia. Allah plans better than us. Kalau lepas hujan mesti ada pelangi. Jadi, macam tu la kesedihan. Terselit kegembiraan di pengakhir cerita. InsyaAllah.

=)

Kepada, awok kawan baek saya, kalau awak rasa awak tak boleh nk teruskan, awak mesti tahu cara yang terbaek. Awak dah besar. Awak cantik. Awak bijak dan saya yakin awak boleh bahagia dengan apa yang awak ada sekarang. Kalau pun saya bagi nasihat, tapi awak tak bersedia, its mean nothing. Ia bergantung pada hati awak. Awak cakap ikut hati mati kan? Tapi cuba awak pikir, kalau awak tak ikut hati pun, awak akan makan hati. I dun want u to cry later on because awak deserve better sayang. Saya nak cakap lebih pun saya tak blh sbb bukan saya di tempat itu. Tapi, percayalah, Allah tahu yg baek utk awak . saya sayang aw0k ketat2 ! =)

“Awok” tu perempuan okay. Nama dia, Ehem. CYG ! hihik. Kalau awak baca, jgan marah eh. Hihi. :P

Dan kepada diri CN pulak, nak buat apa lps nie?

Makan cornflakes dgn susu ke?

OR

Ratah cornflakes saja. Macam keropok?

Sigh =.=’

Ok bai !

:D

No comments: