Welcome to Cahaya Nur Official Blog. Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Ini

Wednesday, October 31, 2012

Wednesday. :)

“There are still a lot of words left that I want to tell you
But I can’t seem to say anything at all ”

Assalamualaikum. Hello world !

Wordless Wednesday !

So, I am going to tell what I have been doing in this semester break holidays ~

Niceeee~

Aku actually tak buat apa sangat pun. And of coz takut dengan dos kedua HPV. Or known as Human Papiloma Virus atau kalau bahasa kampungnya, Cancer, or lagi, Barah . selain dari tiga-tiga ni kalau tak tau jugak, pi hantuk kepala kat tiang .

HAHA

I am a bit late for second dos. Tadi lepas pegy makan, my dad bawak pegi ronda-ronda and hati ni terbuka hati seluas pintu gerbang, pergilah melihat LPPKN kat area-area Kedah. Bhahaha. So, I went there. Enter the door with stomachache. Memang kalau darah gemuruh begitulah jadinya ye dak? Aku tak tau la orang lain, maybe terkencing, terpengsan, tersawan or ter..ter..ter… lagi !

Sigh ! ==’

So, dimulai dengan Bismillah, langkah kaki kanan, bagi salam, macam dah nk amik exam. Ternampak seorang mak cik. Actually, bukan mak cik, tp nurse, tapi mak cik je lah aku prefer ye dak ! Hehe. Then, mak cik tu mula menyoal siasat tapi mak cik tu baek, tny elok2 cakap elok2. Tak marah-marah sbb kalau beliau marah pun mmg salah aku sbb aku lambat dpt second dos ! tapi, mak cik tu baik and bagi tarikh berikutnya iaitu 6 november nie. Cuak oii ! ada orang cakap sakit, ada orang pengsan, ada orang cakap tak rasa apa-apa, ada orang nanges. Aku ? wait and see.

Dulu, aku penah penah sbb cucuk. HAHA. And pengsan sbb jatuh longkang kat BK lepas test chemistry !

oomaaiggaadd !

Memalukan tahu ! ==’

Dan kaki pun terseliuh but alhamdullillah, pulih setelah mndpt pertolongan dari kawan-kawan, and parents datang dr kedah wooi, siap import tukang urut. Tukang urut cakap, jaga berat badan and hati2 lain kali sbb kalau kaki nie terseliuh kali ketiga, maka, apa lagi? Itu besi taruk dalam kaki. Ohh, for sure lagi la aku pengsan. Dulu terseliuh sbb jatuh tepi longkang, tp yg terbaru jatuh dalam longkang !

Awat tak tau jodoh dengan longkang nie kuat sangat ?

Bhahahaha :P

Btw, tukang urut cakap, jangan pakai kasut tumit tinggi a.k.a high heels !

Lomah eden nie ha. Mmg selama nie xpkai pun kasut tumit tinggi nie, pakai kasut tumit rendah ja. Tu pun jatuh gak . apelah nasib eden nie yop ! =..=

Tapi, kawen nnt nak pakai kasut tumit tinggi jugak. Lama lagi ye dak ? HIHI. =D

Lidah manusia lebih tajam dari pedang. Jadi aku tak la jdkan lidah aku nie pedang. Sbb aku xnk buat org sakit hati ngan aku. Jadi, berhemahlah anda jika nak hantar msg. tak slh tny khabar, share sumthing tapi agak-agak la dalam bergurau pun.

And, I already said before, I have someone that I like. That’s all.

Bak kata pepatah omputih, ‘single but not available’ ! :P

Sekian sahaja dari diri ini !

And I do really miss my roommates .

Nur Ainaa Diyana
Nur farah Akilah
Aziera Nadihah

Babaiiii uoolllssss~

1 comment:

semuasatulutut said...

virus is a virus. virus causes cancer. bukan virus tu cancer. hpv cause cervical cancer.