Welcome to Cahaya Nur Official Blog. Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Ini

Friday, June 1, 2012

Friday And Reception. :)

Assalamualaikum everylovelyperson ~ tadaaaa, entry lagi. sigh -.-' nie semua pasal pendaftaran KOKO utk sem 3. penat tahu ! nak pikir masuk apa, contact sana sini, topup 10 hengget demi nk tweet melaui fon nk pilih KOKO apa, tp last-last tak leh ubah. kena amik jugak KOKO yg amik sem lepas. sedey tahu ! kalau tahu awai-awai, dah lama pilih lain. ceh, mengade ! -.-'

btw, i take Management For Family Instituition. See ? I am well prepared to be 'Sumone' Wife ! hahaha. *paaanngggg lelaju agar sedar diri tak cukup matang ! btw, sebenarnya, tadak story sgt nk cerita. it is because i am bored and i am thinking bout that KOKO thing and it make me feel......, penat ! tp, dah settle pun. :)

today is Friday, my sista ada kat umah. so, jadik kebiasaan menshopping tp haruslah ada abah jugak. Hehe. kami semua pegi tesco seberang jaya untuk shopping a few thing sbb akak i nie nak masak Lasagna ! okay, Lasagna ! masak okeh. masak ! aku bukan nak ckp dia tak reti masak, tp Lasagna dia sedap....jugak. setengah jugak lah aku bedal. muehehehe~  thanks kpd my sissy sbb aku jugak tolong dia. Tolong tido and makan ! haha. teeeettttt~ :P

tomorrow, ada kenduri my friends, she's 20 and married. see? kalau aku mst bebai tak nak kawen muda. Alhamdullillah, jodoh dia dah sampai. Jodoh aku on the way. InsyaAllah. :) esk reception bagi belah pengantin perempuan. aku macam ada perasaan gumbira sbb she;s my friend yang aku agak kenal rapat. Her dad and my dad are friend. tapi, tak tau nak pakai baju kaler apa. And tak tahu tema apa. huhu. help me. 

rasa nak kawen ? of coz i do feel that way. i am a women-to-be ok. jadi haruslah aku ada keinginan nak kawen. ustaz aku cakap, kawen tu sunnah Rasullullah. :) hehe. pandai kan aku ? ciss, mengade lagi. and aku rindu kawan-kawan aku. this is gonna be last week to be with family, my bed, and my my my ... lagi. huhu. sedih nie. 2 bulan menghadap rumah nie. then, kena pegy berjuang. InsyaAllah, i'll do my best in this third semester. chaiyok! chaiyok ! :D pray for me okay . :)

thats all . thank u for reading :)

salam. TC !

comel macam saya ! :P


No comments: