Welcome to Cahaya Nur Official Blog. Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Ini

Saturday, June 9, 2012

Post . Feeling .Hate . Love.


Assalamulaikum semua .
tadaaaaa~
see that cute cat . 
ohh, yeah. aku tau hampa melting mcm aku bila tgk kucing nie.
aku bukan peminat tegar kucing.
tapi, i do love it sometimes . :)

Aku sebenarnya tanak ckp sal kucing pun.
aku nak cakap pasal expression kucing tu !
thats my feeling ryte now !
rasa sedih tahu !
tahu rasa sedih . 
apakah ?



Yes. Goodbye !
goodbye house !
goodbye messy room !
goodbye shin chan masam !
goodbye kedah !
goodbye penang !
goodbye bloggie !
goodbye FB !
goodbye twettweet !

:')

ohh, jangan risau okay, raya and cuti semester nnt kita HaiHai balik. hihi.
ini adalah Temporary . 
*suka buat gempak !

Last but not Least ,


Say Hello to Perthlis !
ohh yes !
Hello Kolej !
Hello Room !
Hello DK !
Hello BK !
Hello hello ~

i am going back to UiTM tomorrow and i will be back dalam sebulan lagi.
HIHI.
ok, hampa boleh start tanda kalendar . 
lepas sebulan aku balik okay.
ngeeee~
time raya puasa + cuti pertengahan semester !
insyaAllah.

Macam mana dgn blog nie ?
ehem.
soklan payah kut.
Aku pun tak tau nasib blog ni.
InsyaAllah.
kalau aku dapat pinjam berukband dari kwn aku seketika. 
then, I'll hupdate okeh.
tapi !
ada ka org nak baca ! sobss !
*sedut hinguih !

HATE !

yes !
aku nak sgt cakap pasal ni kan.
aku rasa dia nie ada masalah !
masalah perasan bagus !
nampak je baek tapi !
jangan la nk buat baek ngan aku !
haiiiisshh. meluat.
ok.
-the end-


Lastly,
aku nak mintak maaf if aku ada buat salah.
buat terasa.
buat dungu.
buat bodoh.
buat pandai.
or.
aku penah mengeluarkan perkataan yang membuatkan hampa sakit hati tahap sakit bisul bila naek di celah ketiak ! 
eh, ye ke? hew3~
i am sorry with my fully heart.
eceewwaaahh ! :D


Aku jugak rasa excited nak jumpak kwn-kwn.
dengan azam yg baru.
kwn lama.
roomate yg baru ?
yes, aku prefer roomate lama.
HAHA.
almaklumlah, dah lama tak gossip. 

:)

Dan. dan. dan.
Akhir Sekali.


YOU !
aku always nak org yg aku sayang ada dengan aku .
My Parents.
My Sister.
My friends.
My NUR ! ;)

always in my heart till end. insyaAllah.

do pray for my success.
i hope all of u will success to0.
life getting harder day by day.
be strong.
ignore annoying peoples around you.

Goodbye All. I love You. and I am totally gonna Miss You . :')


Sincerely, ME.



No comments: