Welcome to Cahaya Nur Official Blog. Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Ini

Wednesday, June 6, 2012

Normal .


Assalamualaikum peeps.
hambooiihhh, kerap aih wat entry. hihi. shemangat nie.
shemangat nak balik perthlis. 
shemangat nak blajaq pulun-pulun. o.O
shemangat nk hupdate blog.
shemangat   1 badan.
Haha.

Btw, jadual kelas dh menunjukkan belang kucingnya
-..-
yes, rasa sgt lah busy nnt.
maaf andai kata blog ini bakal di anaktirikan belah moyang aku !
Huhu.
bukan tak nak hupdate, tapi tak dak kelengkapan yg sewajarnya.
seperti,
berukband ! (broadband) **
see ?
tak mampu nak pakai. eceeewaaahhh ~ puii !


hari ni nak ckp pasal life . normal life.
what is normal ?
what is life?
do u live in normal life?
ohhh, yes for me.
normal means biasa.
life means kehidupan.
kehidupan biasa.

semua orang menjalani kehidupan biasa.
or !
ada ke org yg menjalani kehidupan luar biasa ?
apakah ?
Huhu.
kehidupan yg aku jalani, korang jalani, hampa jalani,
bukan mudah isn't ?
aku pun.
kadang-kadang aku letih and rasa nak nangis.
tak mampu nak berdiri.
dgn org sekeliling yang kadangkala.
ada yang menyokong, ada yg tak.
bahkan lagi mengherdik or pandang sinis.
mak aku penah pesan :
"bila kita gagal, org lain nampak sgt, tapi bila kita berjaya, orang lain tak nampak kesusahan yg kita alami and nampak kejayaan sahaja ! "
see ?
aku rasa my mom betul.
sokong 120 persen~~ :D


Yes, aku nak jadi yang terbaek.
usah hiraukan apa org ckp.
aku jugak penah pikir negatif.
bukan jugak !
tapi selalu pikir negatif.
tapi sekarang,
aku dah nekad akan lalui kehidupan yang susah.
insyaAllah.
Allah SWT ada, tempat untuk aku mengadu.
jangan bila susah ja ingt Allah.
get it ? !
:)


I'll promise u , mom & dad,
i will make u proud of me one fine day.
Amin. :)
jadi, ayoh...
mari sama-sama kita tempuhi apa yg ada di depan.
im not a kaunselor.
tapi !
aku mengkaunselingkan diri aku tiap-tiap hari.
setiap jam, minit, saat and detik. !



i need to change myself. 
no one can change u except Your self !
you !
yes !

Itu lah semangat yang aku nak !
aku tak kan putus asa no matter what happen !
same goes to you okay.
aku harap hampa semua akan berjaya !
chaiyok ! chaiyok !
fighting ~~


last but not least...
jajaaaannggggg~~~ *suka wat gempak !


Park Ji Sung !
*hamik kau, aku boldkan !

tadaaaaa, aku minat bola sekarang !
not totally in football.
because of him i like Manchester United. !
haha.
sengal ~
who cares ?
or yg lebih tepat, sbb aku minat Man U sbb, Ji Sung Oppa !
Kiupptaaaa~

(org cakap kalau puji orang lelaki kiut/handsome, gugur daun syurga . eh? )

*okay, aku janji, nie last aku cakap ,
Park Ji Sung Handsome !

ok, bai ! :D


1 comment:

SyaMimI AdiLah said...

hai CN..
amboi..dh active berbelog balik..
great!!=)