Welcome to Cahaya Nur Official Blog. Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Ini

Tuesday, November 13, 2012

Its About Life *about me !*


Assalamualaikum .

And selamat malam sayang !

Eceewwaaahhh.

Btw, last Friday, result aku kan keluar dgn jayanya. Puii !

Menggelabah nak mampus. Ketaq tangan nie nyah oii. Tak leh nk bernafas dgn sempurna. Kalau check darah tinggi confirm naek o0o0o.. HAHA.

Anyway, it end up to be , Alhamdulllillah. Thanks to my family, friends and lectures.

I promise I wont play play and struggle f0r next semester. Semester ke 4 !

*pom pang pom pang*

Bunyi mercun pop pop a.k.a bawang.

Pheeww, gila nk maen mercun bola. Mmg tak lah. Surrender awal awal la dik oiii. Akak nie sopang orangnya. Puii.

Okay sebenarnya, tujuan asal nk hupdate belog nie sbb tergamam and terpesona dgn kecantikkan belog sendiri. Yeaaaayy, tepuk tgn amai amai. 

==’

Nyampah !

Actually, aku nk mengucapkan berjuta juta terima kasih, kamsahamida, arigat0 kepada beliau ini sbb sudi ubah suai bel0g titew. Titew terharu lew. Ewwww~

Sila klik sini, 


And ia mmg menepati syarat kehendak i. before this, aku suruh Echah, tp skrng aku tak nmpak batang idung Echah pun. So, aku upah arkitek baru utk ubah suai bel0g aku nie.

I have no ideas what to write anyway. 

About 3 weeks more, I will going back to Perth. As usual. Tiket flight mahal. Tp nak buat mcm mna. Sugar daddy lah yang tanggung semua ye dak. Thanks to my SugarDaddy yakni  PTPTN . love u soooo much.

Muaahh pipi kanan, Muaahh pipi kiri.

Auummm !

*gedik*

So, lets check it out about 10 things I love to do. 

:)

LOVE  LIKE DOVE.

1. I love tudung. Hobi nie bermula sejak ada tudung two-tone.

2. I love money. Gila tak suka duet. Tapi aku tak suka amik duet orang. Huish, dosa tu.

3. I love to sleep. Time-time hujan mmg best lah tidur.

3. I love to eye shopping. Well, oleh sebab berjimat, kita tgk2 udah ler. HEHE. Cuci mata.

4. I love to make up. Sebenarnya tak reti pun. Bedak tepung jugak aku bedai. Eh, kira apa. Nk bajet jadik baby jap. Lalala~

5. I love korea. Korean movies and drama. And lagu2 korea . aku lah peminat. Tp tidaklah tegar. Cuma setia. HEHE

6. I love to speak. Kalau anyone yg rapat, mmg depa ckp aku suka ckp. Tp sumtimes jadik senyap,myb malu2 bewak kut. But, trust me, I am peramah. :)

7. I love babies. Under 3 years-old . cutteeee.. rasa nk gigit ja pipi. 

8. I love aksesori. Cth, cincin, gelang ke. Tp yg 5 hinggit pny. Heee~

9. I love shoes. Yg sedap dipakai. Biar mahal, sbb kalau kaki selesa. Pergi mana2 pun no hal. Kaannn?

10. lastly, I LOVE YOU. :)


That’s all tonite. 

Thanks reading.

Take care.

Babaaaiiii~

:D

No comments: