Welcome to Cahaya Nur Official Blog. Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Ini

Tuesday, November 20, 2012

Nukilan Ini :)


Assalamualaikum.

Hey there.

Actually, aku baru ja lepas tgk AdamHawa and Running Man Ep120. Daebakkkk~

*tepuk amai-amai.

Kesah pulak hg ye dak?

==’

Tersentuh betul aku baca ayat dalam bl0g ainaa. Ehh, jangan bagitau ainaa, aku usha lama gila bel0g dia. 

HAHA.

Best . best.

Tajuk yang latest dia tulis is Zauj ! ataupun Suami.

Tentu seronok bukan bercerita pasal cinta hati, kekasih hati, jantung hati, jantung nyamik, jantung pisang ..

# eh eh

Lagu dalm belog ainaa nie pun, perrrrggghhhh ~ terbaek dan sesuai. Belog pulak ada kelopak kelopak bunga jatuh tu kan. Sweet !

Auuumm!

I have nothing to be story in this blog. Tapi aku mungkin diencouragekan oleh bl0g ainaa utk mencoret sedikit sebanyak.

Bila baca bait-bait dalam bl0g ainaa, there’s sumone come into my mind. I don’t know whether he is my Zauj or not.

Kalau ada jodoh , tak kan kemana. Ini pun ayat dia jugak. Selalu ingatkan aku.
:D

Macam dalam bl0g ainaa ckp, bukan rupa paras yang menjadi ukuran. Yes, me to0. 

Asalkan beliau itu yang menjaga agamanya, kelakuan, dan adap terhadap kedua ibu bapa dia.
insyaAllah, dia boleh menjadi imam yang baik untuk isteri dan anak-anak dia.

Kepada Awak : terima kasih sbb datang dalam hidup saya. U colours my life. Jika ditakdirkan ada jodoh, insyaAllah. Tapi saya sentiasa doakan yang terbaik buat awak selalu. Amin~ 

" sumpah ku cinta sampai ku menutup mata"


Nukilan terakhir,

“ Yang Hidup pasti akan Mati”

Ya Allah, semoga roh tok ku, Che Embun binti Ahmad ditempatkan dalam kalangan orang beriman.

Amin ya Rabbal Alamin.

:’)

Till then. 

No comments: